Masz pytanie?

My mamy na nie odpowiedź.

Zamówienie

Jak złożyć zamówienie?

Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka po wybraniu odpowiedniego rozmiaru (*) i przejdź do płatności. Możesz przeglądać różne strony, produkty dodane do koszyka pozostaną tam do 30 minut.

Po dokonaniu wyboru możesz zobaczyć zawartość koszyka klikając w przycisk “Koszyk” w prawym górnym rogu. Następnie możesz przejrzeć jego zawartość i dokonać ewentualnych zmian takich jak zmiana rozmiaru, usunięcie lub modyfikacja ilości dodanych produktów. Możesz również dodać kartę podarunkową lub kod rabatowy, wybrać sposób wysyłki i oszacować łączną wartość zamówienia.

Wszystko gotowe? Kliknij “Realizuj zakup” i kieruj się instrukcjami na ekranie. Zaloguj się jeśli już posiadasz konto lub załóż je, albo kup jako gość wprowadzając informacje o dostawie i płatniku.  

Po wprowadzeniu wszystkich niezbędnych informacji wystarczy kliknąć na "Zamawiam i płacę". 

Jeśli podczas któregoś z etapów masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania, możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta na czacie. 

Czy trzeba utworzyć konto, żeby zamówić na stronie?

Utworzenie konta na naszej stronie nie jest obowiązkowe. Niemniej jednak posiadanie konta wiąże się z kilkoma zaletami: możesz łatwo śledzić swoje zamówienia i dostawy, znaleźć ostatnio kupione produkty, zarządzać subskrypcjami newslettera… a nawet otrzymać oferty specjalne.

Czy jest jakaś minimalna wartość zamówienia ?

Nie, nie ma minimalnej wartości zamówienia. Jednakże w pewnych przypadkach obowiązują koszty dostawy.

Płatność

Jakie metody płatności są dostępne?

Melvin & Hamilton oferuje poniższe metody płatności:

  • Kartą (Visa, Maestro, Mastercard)
  • Przelewem oraz BLIK
  • Poprzez PayPal
  • "Kup teraz, zapłać poźniej" poprzez Klarna.

Inne metody płatności być może zostaną dodane w przyszłości.

Nie przyjmujemy płatności czekiem/kartą/gotówką przy odbiorze zamówienia.

Jak mogę wykorzystać kartę podarunkową/kod rabatowy?

Kod karty podarunkowej lub kod rabatowy należy aplikować bezpośrednio w koszyku przed sfinalizowaniem zakupu.

Nie jest możliwe kumulowanie kilku bonów ani zwrot wartości bonu w formie pieniężnej w późniejszym terminie, jeśli nie zostanie on użyty w momencie zakupu.

Dostawa

Ważna informacja dotycząca śledzenia paczek!

Aby poprawić komfort zakupów, wprowadziliśmy możliwość wyboru dostawy do punktu odbioru u naszego nowego partnera logistycznego DPD. Chcielibyśmy jednak poinformować, że w przypadku tego przewoźnika aktualizacje śledzenia przesyłki będą dostępne dopiero po jej dotarciu do kraju docelowego.
Można być spokojnym, że zamówienie jest w drodze od momentu, w którym poinformowaliśmy o jego wysyłce. Gdy paczka dotrze do Polski, zostaną przesłane szczegółowe informacje dotyczące śledzenia, co umożliwi dokładniejsze monitorowanie jej statusu.
Dziękujemy za zrozumienie i zapewniamy, że robimy wszystko, aby proces dostawy przebiegał sprawnie.

Jak długo trwa dostawa mojego zamówienia?

Dostawa trwa średnio od 2 do 3 dni roboczych.

Nasz magazyn znajduje się w Niemczech. Dostawy z magazynu są obsługiwane przez naszego partnera transportowego DPD. Do wyboru jest dostawa pod adres lub do punktu odbioru DPD.

Wysyłka Twojego zamówienia jest realizowana tego samego dnia, jeśli płatność została zaksięgowana przed godziną 13:00.

Jeśli złożysz zamówienie w piątek po południu lub w weekend, zamówienie zostanie zrealizowane w poniedziałek.

Wszystkie informacje na temat dostawy paczki otrzymasz drogą mailową. Nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać więcej szczegółów.

Kto jest odpowiedzialny za dostawę mojego zamówienia?

Naszym partnerem logistycznym jest firma DPD, która w zależności od wybranej metody dostarczy Twoje zamówienie pod adres lub do punktu odbioru DPD Pickup.

Do dyspozycji jest 30 000 automatów paczkowych i punktów m. in. w sklepach Lidl, Żabka, Kaufland czy Dino. Pełna lista dostępnych punktów jest tutaj.

Będziemy na bieżąco informować Cię o postępach w dostawie zamówienia.

Moje zamówienie nie mogło zostać dostarczone!

Jeśli nie będziesz w domu w momencie dostawy, poinformujemy Cię o kolejnej próbie dostawy, o możliwości odebrania paczki w punkcie, albo że paczka została zostawiona u sąsiada.

Jeśli doręczenie nie będzie możliwe, paczka zostanie odesłana do naszego magazynu. Wówczas skontaktujemy się z Tobą w celu zorganizowania nowej wysyłki.

Zwroty

Jak mogę dokonać zwrotu?

Chcesz wymienić produkt lub otrzymać zwrot pieniędzy? Zgodnie z prawem posiadasz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki na skorzystanie z przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.

Wystarczy zarejestrować zwrot na portalu zwrotów, aby otrzymać etykietę zwrotną do wydrukowania. Odesłanie zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej i wygenerowanej etykiety zwrotnej nie będzie wiązało się z koniecznością ponoszenia kosztów.

W ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy należy odesłać paczkę na adres naszego magazynu:

Melvin & Hamilton
c/o Dirks-fulfillment GmbH
Wilhelm-Sinsteden-Straße 5
47533 Kleve
Germany

Ile wynosi koszt zwrotu butów?

Zwrot butów jest darmowy pod warunkiem, że zamówienie zostanie odesłane z wygenerowaną przez portal zwrotów etykietą zwrotną.

Należy pamiętać, że jeśli nie użyją Państwo naszej etykiety zwrotnej i sami odeślą paczkę, koszty zwrotu są na Państwa koszt, zgodnie z aktualnymi stawkami przewoźnika, i nie podlegają zwrotowi.

Opłata za przesyłkę zwrotną wynosi 14.90 zł, jeśli kwota na fakturze za zwrot jest niższa niż minimalna kwota za bezpłatną dostawę (200 zł). Jeśli zamówią Państwo parę butów oraz pastę i zwrócą tylko parę zachowując pastę do butów, odejmiemy koszty wysyłki od kwoty zwrotu.