Jeśli zamówienie nie spełniło Twoich oczekiwań lub rozmiar nie pasuje, możesz zwrócić je do nas korzystając z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Jak to zrobić?
Abyśmy mogli jak najszybciej przetworzyć Twój zwrot, prosimy o skorzystanie z naszego portalu zwrotów, aby zarejestrować zwrot lub wymianę i wygenerować etykietę dla przesyłki zwrotnej.
Zwrócimy cenę zakupu przedmiotu tak szybko, jak to możliwe, korzystając z metody płatności wybranej przy zakupie, lub wymienimy przedmiot w miarę dostępności zapasów.
Prosimy upewnić się, że wszystkie zwracane przedmioty są bez śladów użytkowania i w oryginalnym oryginalnym opakowaniu. Możesz oczywiście przymierzyć produkt tak jak w sklepie, ale prosimy nie nosić zwracanych rzeczy. Do zwrotu przesyłki możesz użyć kartonu z recyklingu, w którym dostarczono Ci zamówienie.
Przejdź do portalu zwrotów i wprowadź swój adres e-mail oraz numer zamówienia
Wybierz produkt, który chcesz wymienić lub zwrócić i wskaż powód zwrotu
Otrzymasz e-mail z dalszymi instrukcjami oraz etykietę zwrotną do darmowego zwrotu
Zapakuj starannie swoje przedmioty i naklej etykietę zwrotną na paczkę
Nadaj przesyłkę w wybranej placówce Poczty Polskiej lub punkcie DHL (dostępne punkty).
Po otrzymaniu przesyłki przystąpimy do zwrotu pieniędzy lub wymiany
FAQ
Ile wynosi koszt zwrotu butów?
Zwrot butów jest darmowy pod warunkiem, że zamówienie zostanie odesłane z wygenerowaną przez nas etykietą zwrotną.
Należy pamiętać, że jeśli nie użyją Państwo naszej etykiety zwrotnej i sami odeślą paczkę, koszty zwrotu są na Państwa koszt, zgodnie z aktualnymi stawkami przewoźnika, i nie podlegają zwrotowi.
Prosimy pamiętać, że jeśli kwota na fakturze po zwrocie jest niższa niż minimalna kwota uprawniająca do darmowej wysyłki, od kwoty zwrotu możemy odliczyć koszty wysyłki.
Czy mogę wymienić produkt na inny kolor lub rozmiar?
Istnieje możliwość wymiany wyłącznie w zakresie rozmiaru lub koloru wybranego modelu. Niestety nie możemy zarezerwować żadnej pary na nadchodzący zwrot, dlatego, aby mieć pewność otrzymania wybranego modelu, sugerujemy dokonanie zwrotu i złożenie nowego zamówienia.
Co zrobić, jeśli nie jestem zadowolony/a z jakości?
Każdy przypadek musi zostać rozpatrzony idnywidualnie, dlatego nie wahaj się skontaktować z nami poprzez hello@melvin-hamilton.com lub skorzystać z poniższego formularza, aby opisać problem, a my zaproponujemy Ci jak najlepsze rozwiązanie.
Wystąpił problem z zamówieniem? Skontaktuj się z nami!
Zakupy przez internet: nasze wskazówki jak wybrać idealną parę butów
Nadszedł moment, w którym potrzebujesz nowej pary butów. Uzbrojony/a w smartfon lub komputer i z miłością do odkrywania, przeglądasz kolejne strony w poszukiwaniu perełki: pary butów do noszenia przez cały...